Inca un clip penal … PC si europarlamentarele

6 11 2007


Un spot ceva mai complex, dar nu am inteles de ce trebuie sa se faca referire la imaginea campionilor romani, mai ales ca e vorba doar de Mihai Leu si ceilalti conservatori, dar el e main. Cu cateva exceptii, chiar sa fie atatia tupeisti care sa-si inchipuie ca pot macar sa reprezinte elitele sportului romanesc? Penibil.

Niciun mesaj rostit de candidat. Nu are Leu voce buna sa spuna cateva cuvinte? Daca ma gandesc mai bine, nici macar nu trebuia sa spuna. Putea sa scrie pe un cartonas si sa fimeze ce a scris. Dar cred ca era vorba de cantec. Oare Leu canta? Sigur ca in acest caz mesajul e subliminal. Tipu’ are voce si poate candida linistit. Se combina cu Paunescu de la PSD si poate fac Euro-Flacara feliciana si ne-am ales si cu euro-parlamentari cantareti. Bine, asta doar in conditiile in care Paunescu ar candida la euroalegeri.

Ce ma intriga cel mai tare este redarea unui fragment din „Desteapta-te romane”. Au voie sa faca asta? Ma intreb daca nu cumva a ramas Felix fara bani pentru compozitori acum, ca a ajuns Ciutacu redactor-sef. Bine, una peste alta, putea vorbi cu Mihaela Radulescu sa-l aduca pe Moga sa bata de trei ori la tambal si poate iesea o piesa mai reusita.

Acțiuni

Information

7 responses

6 11 2007
deard1ary

saru’ mana!

6 11 2007
Andreea Iordache

sa cresti mare!

6 11 2007
alchimitza

uite cum facem: io n-am rabdare sa ma uit la clipurile electorale, cum le descrii tu imi plac, asa ca ai grija cum faci cu campania, sa iasa ciutacu, da?
si poti sa ma trezesti la orice ora dk scritzi iliescu-blog:)

6 11 2007
alchimitza

as fi vrut sa scrii despre tinerii jurnalisti, cum sunt „intampinati” la angajare, despre spalarea creierasului cand intri intr-o redactie, despre jurnalismul de turma, despre autocenzura si cum e ea cea mai nociva dintre toate relele care se pot intampla in presa.
si despre lene, soro, lenea de a cauta subiecte interesante si de a provoca cititorul…
despre minciuna de presa. hai andreea, nu ne mai menaja!
si despre CENZURAAA!!!
vezi ca-mi las un ochi in umbrela ta!

6 11 2007
Andreea Iordache

Ciutacu nu candideaza, asa ca nu are cum sa iasa. Sincer iti spun ca prefer sa-l promovez pe Ciutacu cand am un motiv, mai ales ca o fac gratis. Si pe Iliescu la fel.
Abia astept sa vad spoturile pesedistilor. Sper sa nu fie mai proaste ca astea.
De chestia cu umbrela iti zic ca ghinion ca nu-mi place sa umblu cu umbrela. Sau poate am eu noroc ca nu trebuie sa o curat 😀

6 11 2007
Mironov

Ofensiva tinerilor zice clipul? Perfect! Eu le-am urmat exemplul si am trecut la ofensiva. In aceasta ofensiva am ajuns in Italia. daca mai urmaresc vreo 2-3 clipuri de genul asta o sa traversez Atlanticul. Tinerilor, treceti si voi la ofensiva caci Europa mai are tari destule! Va astept aici in linia intai.

6 11 2007
Andreea Iordache

Sa stii ca Spania, Franta si Germania sunt luate.

Lasă un răspuns

