Aberatii despre lucruri evidente

9 11 2007

N-am mai citit si comentat de ceva vreme editorialele pline de evidenta ale Ioanei Lupea din Oficios. Si bine am facut, caci am incercat sa-i citesc editorialul si sa-i inteleg metaforele, dar m-am oprit la primul punct. N-am putut mai mult, cum nici ea nu poate gandi in alti termeni decat cei ai evidentei.

Citez primul paragraf, inconfundabil de atribuit evidentei, precum rasul lui Basescu: „Cand Consiliul Superior al Magistraturii isi insuseste opiniile politice ale unor parlamentari impotriva unui procuror atunci e sigur ca in pielea zeitei dreptatii a intrat protectorul hotilor”.

Ma intreb cat va mai sta ea acolo, la EVZ, pe post comentator. Adica, sa scrii in halul asta de prost si sa-ti mai dea Ringier leafa integral e o treaba. Eu, sa fi fost in locul lui Ringier, i-as fi cerut bani pentru ca mi-a pierdut timpul.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

