Propaganda antiprezidentiala de sorginte liberala in Observatorul Cultural

12 11 2007

oc1.jpgDe cand se ocupa oare revista asta de politica?

Adica numele spune clar ca este o publicatie de nisa axata pe cultura.

Sau poate nu am eu proprietatea termenilor si atunci e o mare problema.

Sau poate e o revista a baietilor destepti care comunica prin mesaje codate in te-miri-ce limbaj  si atunci iar este o problema pentru ca mi-am dat seama.

Dar cea mai plauzibila versiune e ca unul din baietii care scriu la revista asta a fost platit bine pentru a scrie un editorial de jumatate de pagina impotriva lui Basescu, axadu-se pe declaratiile pe care le-a facut Cristian Parvulescu intr-un interviu acordat in exclusivitate tot Observatorului Cultural.

Ce m-a frapat si mai tare a fost cand am vazut ca deschiderea de ziar a fost cu Parvulescu. Deschiderea in sensul ca mai bine de jumatate din prima pagina era cu mecla lui Parvulescu si cu urmatoarea replica:”Mi se cere sa ma retrag, sa ma dezic imperativ de proiectul asumat de Guvern, sint amenintat ca voi fi atacat”.

Incredibil mi se pare si interviul de doua pagini nestructurat, in care se reia istoria cu votul uninominal si in care Parvulescu il ataca pe Basescu. Cea mai tare intrebare pe care am citit-o undeva a fost pusa de acest Ovidiu Simonca, redactor-sef adjunct la pubicatia in cauza: „Sa lamurim o chestiune: dupa ce Guvernul a folosit proiectul Pro Democratia, dvs. ati primit ceva de la Guvern, v-a recompensat intr-un fel Guvernul Tariceanu?”.

Pe langa acest interviu, Observatorul Cultural mai aloca o pagina si jumatate pentru comentarii mai mult sa mai putin avizate legate de uninominal. Cel mai aprig in explicatii e Simonca care, pe langa faptul ca isi jigneste cititorii cand le spune ce si cum sa compare, editeaza urmatorul intertitlu: „Uninominalul: reforma clasei politice sau slujirea intereselor presedintelui?”.

Plina de semne de intrebare am ramas si eu dupa efortul considerabil pe care l-am depus pentru a citi acele materiale. Doamne apara si pazeste de prosti.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

