Online advertising is too aggressive

13 11 2007

Ce ma oftica in ultima vreme pe net sunt reclamele. Sunt peste tot, apar de oricunde, sunt in orice forma si nu pot scapa de ele. E mai rau ca la tembelizor, cand stiu ca urmeaza promo, publicitate si apoi o emisiune sau un film.

Cel mai tare ma streseaza cand vreau sa citesc o chestie si dau click pentru more si ma indruma catre o pagina cu reclama la Dacia, de exemplu, si apoi trebuie iar sa apas nu-stiu-ce buton ca sa pot citi ce ma intereseaza. Asta mi se intampla foarte des cand citesc Gandul.

La EVZ au gasit oamenii astia din industrie o metoda sa te omoare cu zile. Daca ai nesansa sa intri pe evz.ro si sa ai castile pe urechi, auzi vocea lui Prigoana, care zice o tampenie, evident.

E incredibil cat de agresiv a ajuns advertising-ul online. Pe langa faptul ca este o industrie care se dezvolta de zeci de ori mai repede decat promovarea pe sticla sau outdoor, pe comanescu.ro am gasit niste cifre care par sa justifice efortul oamenilor de a ne stresa: 8.4 milioane de euro net pe anul 2007 pentru publicitatea online in Romania.

Nu zic ca nu-mi plac reclamele. Din contra. Dar sa fie promovate pasnic si cu bun-simt si, de preferat, sa fie reclame inteligent facute. Atunci cred ca le-as promova si eu in discutii sau sub alte forme.

Anunțuri

Acțiuni

Information

2 responses

13 11 2007
alchimitza

Deocamdata, esti jurnalista mea preferata. Multzam!

13 11 2007
jordash

Merci, dar sunt freelance. :))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: