Basescu continua sa faca campanie pentru PD

15 11 2007

Antena 3 da o stire despre aparitia presedintelui in clipul electoral al Robertei Anastase, candidata PD pentru inca un mandat la Bruxelles.

Pe NV, caci nu am vazut clipul, imi permit sa zic ca presedintle ar fi putut sa apara in toate clipurile electorale, indiferent de culoarea partidelor, pentru ca oricum nu i se poate intampla nimic. Pe principiului precedentului judiciar, prinicipiu ce nu se aplica de jure in Romania, dar care se aplica de facto, caci pana acum depasirea atributiilor constitutionale nu l-au influentat decat in bine, caci a urcat in sondaje, Basescu poate face orice, oricand, oriunde si in orice scop fara a putea fi acuzat oficial de ceva.

Adica i-a ciordit telefonul ziaristei, s-a autoinvitat la Sorina Matei la o partida, injura, conduce dupa ce a baut si face, sunt convinsa, multe altele despre care nu prea se vorbeste. si nu pateste nimic. E superman. Dar vor veni si alegerile. Sa vedem ce va fi atunci.

Pana la alegeri este insa referendumul. Va scoate oare Basescu 9 milioane de indivizi pentru a valida referendumul? Eu nu merg la referendum pentru ca stiu ca este inutil, ca oricum nu va conta ce voi vota eu si mai grav, cred ca nu se va valida. Adica, oricat s-ar mobiliza PD-ul, e useless.PLD-ul nu se pune, iar restul partidelor nu se vor mobiliza.

Acțiuni

Information

2 responses

15 11 2007
Aurelian Chiriac

Eu ma asteptam sa iesi la vot. Este vorba despre un act democratic si din cate vad pe blogul asta, esti activist.

Sunt de parere ca fiecare vot conteaza si mi-as dori sa-ti schimbi si tu parerea.

15 11 2007
jordash

Eu sunt de parere ca fiecare vot conteaza la numaratoare, dar in Romania, cu exceptia referendumului pentru suspendarea presedintelui, initiata de 322 de alesi neuninominal, nu se tine cont de rezultatul referendumurilor in general.

Am cunostiinta cat de cat de cum functioneaza sistemul nostru electoral si de mobilizarea partidelor in prag de alegeri si pot spune ca la referendum nu vor fi mai mult de 20%, chiar daca vor fi si euroalegeri.

Sustin campaniile in care cred, motiv pentru care le promovez pe blogul asta.

Sustin si respectara drepturilor omului, iar in momentul in care constat ca una se spune si alta se face consider ca am fost luata de fraiera si prefer sa ma delimitez.

Unul din drepturile fundamentale intr-o democratie se refera la libera alegere. Eu asta fac. Aleg sa nu particip la referendum in semn de protest fata de indiferenta fata noi, romanii de rand, care contam doar la alegeri. Cat despre constiinta civica, se aplica acelasi algoritm.

Lasă un răspuns

