Defulari electorale in absenta

25 11 2007

Azi ar fi trebuit sa merg sa votez. Sa-mi exprim unul din drepturile care, teoretic, ne fac egali pe toti in fata legii. Pentru ca noi, azi, sa avem acest drept au murit milioane de oameni in razboaie, rascoale si revolutii sau pseudo-revolutii. Si pentru ce, in definitv? Degeaba.

Eu am ales sa nu votez. E modul meu de a ma rascula impotriva unui sistem corupt. Nu am pe cine sa sustin. Nu candideaza un prieten pe care sa il cred cand vorbeste. Nu merg sa sustin un vot uninominal sau altul. Ambele sunt la fel de proaste.

Nu recunosc autoritatea indivizilor care gestioneaza sistemul de contorizare pentru ca sunt murdari. Sute de mii de conationali aflati in exil din cauza minciunilor si a traiului mizer din tara nu vor vota pentru ca Cioroianu nu stie sa numere. In Romania, urnele se pierd pe strada. Si atunci eu sa merg sa votez cand stiu ca nu conteaza?

Se demosntreaza cum vor fi fraudate alegerile si nimeni nu zice nimic. In complicitate, ma simt jignita si imi rezerv dreptul de a ma autocenzura, chiar daca asta inseamna sa-mi anulez dreptul la libera exprimare. Trebuie vazut efectul. Se va schimba ceva? In alta viata, poate. Sau poate nu.

Acțiuni

Information

2 responses

26 11 2007
rrarresh

Textul asta suna PSD-ist. Doar nu esti asa, nu?

26 11 2007
jordash

Inca nu, dar studiez intens. 😀
Si crezi ca nu are niciun pic din Vadim, Felix sau Gusa?
Paranoia confirmata. Cred ca e pentru prima data cand apreciez ca, si prin absenta mea de la vot, s-a schimbat ceva. Isi anunta Vadim demisia. Sper sa plece toti si sa vina oameni cu mult creier si fara datorii.

Lasă un răspuns

