Despre marketing in presa

21 02 2008

Din cate am constatat, mai toti specialistii mediatizati in materie de marketing spun ca presa scrisa clasica e in deriva. Din curiozitate, am luat un teac de cotidiene din presa noastra centrala si am constatat ca sunt pline de reclame la orice. Daca ma gandesc la ceea ce spun oamenii astia care stiu trendul cititorilor si la ceea ce fac oamenii aia care stiu ca trebuie sa apara reclama in ziar, undeva se rupe firul. Adica, unii spun ca presa online evolueaza in detrimentul presei tiparite, dar cele mai multe reclame sunt tot in printuri. Si atunci trag trei concluzii: fie printurile nu sunt inca in deriva in Romania, chiar daca sunt indivizi care spun ca piata romaneasca de media urmeaza trendul international; fie oamenii care fac marketing pe la diverse companii sunt tampiti cand dau o reclama in ziar in loc sa o puna undeva unde merita si poate fi chiar mai ieftin; fie o companie plateste pentru subiecte cumparand spatiu in ziar. Oricum ar fi, ziarele centrale isi scot banii, in principal, din publicitate. Asadar, cu siguranta vor avea parte si in continuare de materiale de proasta factura, redactate ilogic si promovate foarte intens in productii de orice fel pentru ca e cel mai simplu mod a acoperi timpul de emisie.

Anunțuri

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: