Inca mai cred in schimbare

24 02 2008

In general, sunt o persoana pesimista, care nu prea bune botu’ la discursul lui Basescu, al lui Tariceanu sau al altor indivizi dornici de afirmare la tembelizor. Totusi, incep sa cunosc din ce in ce mai multi oameni care s-au schimbat foarte tare si nu stiu de ce, dar asta imi deschide noi orizonturi. Poate din cauza varstei, poate din cauza altor factori, refuz sa cred ca Romania e un capat de lume.

De curand, am vorbit cu o colega de facultate care a fost plecata cu o bursa la Grenoble. In principiu, eu si fata asta nu ne intelegeam deloc. Adica eu ziceam ceva, zicea si ea ceva care sa ma oftice, ne sicanam putin si asta era. Alte tangente nu erau. Acum, dupa ce a „calatorit” prin tari straine si, intr-un final, a ajuns acasa, am iesit la un cico sa socializam. Speram sa nu degenereze in altceva. Din fericire, a fost OK. Am vorbit despre multe. Ne-am intalnit si prin facultate, i-am amintit de niste chestii destul de aiurea pe care le-a spus si, ciudat, dar e prima persoana pe care o cunosc care a spus ca era mica cand a comis-o si ca plecarea din tara i-a prins bine. Si e mare lucru asta.

Cam cati oameni fac asta? Nici unul. Cam de ce e nevoie ca tu, individ al acestei societati, sa admiti ca ai gresit? Cu exceptia lui Basescu, care, in afara de „imi cer scuze” sau „imi pare rau”, nu prea stie sa zica altceva, nimeni nu zice nimic. Nimeni nu recunoaste ca a dat o duma. Experta in domeniu e Udrea, care, dupa ce a comis-o, vine si explica ca, de fapt, nu asta a vrut sa zica. A mai fost in aceeasi postura si Abramburica, dar ea poate avea scuza ca este bruneta.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

