O reintalnire placuta

11 03 2008

Ieri am avut parte de o revedere in plina strada cu unul dintre profesorii mei din liceu. Nu are sens sa dau nume sau sa apreciez aceasta persoana. Conversatia a fost, pentru prima data, cred, bilaterala. Poate si pentru ca vroiam sa stiu ce impresie are despre mass media. Si am aflat ca acest profesor are oroare de presa. Mi-a spus ca singura publicatie pe o savureaza este Romania Literara. Atat. Nu poate citi ziarele pentru ca sunt atatea interese in momentul in care scrii un text incat, poate, nu merita efortul sa intelegi nuanta. Printre multele lucruri pe care le-am auzit s-au numarat si cele despre bani. Si mi-a povestit ca au fost probleme cu plata salariilor si ca, o perioada, profesorul in cauza a trebuit sa traiasca din meditatii si imprumuturi. M-am intrebat de ce oare a facut acest gest si inca nu am gasit un raspuns.

Acțiuni

Information

2 responses

18 03 2008
aureen

In ziua de azi e greu sa vorbesti cu un profesor bilateral…pentru ca acesti domni profesori se cred niste zei iar noi…oamenii…suntem prea mici si nu meritam o apreciere sincera. Cum nici ziarele nu o merita. Din spiritul critic sau de superioritate, eram aproape sigura in timp ce citeam articolul tau, ca va spune ceva nasol de presa. Poate citea Romania libera in perioada cand era plina de anunturi. Nu am inteles totusi nuanta cu care ti-ai prezentat profesorul, insa vai, saracu’…a trait din meditatii. Da! A trait din banii unor mizerabili pe care el nu ii invatza si pe care ii santajeaza Si acei mizerabili vor incuraja spaga si la facultate! In fine…sa fie sanatos sau vorba unui domn respectabil sau respectuos…Dumnezeu sa-l ierte…daca poate.

30 03 2008
jordash

Mda… I know the feeling. Dar stii ce e ciudat? Cand exista persoane, profesori in aparenta, care chiar te apreciaza din simplul motiv ca stii sa dai cu flit. Stii la cine ma refer (cacofonia a fost deliberata).

Lasă un răspuns

