Dezamagirea de la Bookfest

11 06 2008

Targul de carte de la Romexpo mi-a displacut complet in acest an din simplul motiv ca in perioada electorala majoritatea indivizilor lanseaza tot soiul de carti mai mult sau mai putin inspirate de consilieri foarte  apropiati. Am avut deosebita neplacere sa  aud un discurs despre  politica externa a Romaniei chiar din gura sefului SIE, Mihai Razvan Ungureanu. Cu toata simpatia pe care o port acestei persoane, mi se pare patetic ca Ungureanu sa vorbeasca despre ce ar trebui sa faca politicienii romani cand ies in lume, in contextul in care pe site-ul SIE sunt renegate serviciile de informatii de la Bruxelles. Dar poate ca Ungureanu isi pregatea discursul pentru campania prezidentiala.

O alta dezamagire pe care am trait-o la Bookfest a fost standul celor de la Adevarul. Un stand impecabil, colectii de lux cu Vintila Corbul si multi altii, organizare perfecta, carti suficiente si o atmosfera destinsa, excelenta pentru o lectura placuta. Am avut insa o singura problema cu acest stand: acolo trebuia sa fie o chestie de presa, nicidecum o prezentare a editurii Adevarul Holding.  Totusi, merita sa fie mentionat si Patriciu, pentru ca am  o vaga impresie ca a fost ideea lui.

In rest, organizarea de la Romexpo a fost anarhica, cu greu dibuiai standurile de prin diverse pavilioane. Noroc ca aveam o tentativa de harta si putin spirit de orientare in spatiu.

P.S.  Simo, eu citesc mai bine cartile online decat in print. Data viitoare stam pe net, ca sigur gasim din prima ce cautam.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

